© copyright s.v.Tivoli

Wedstrijdverslag - 20 (18 april 2015)

Braakhuizen VE1 - TIVOLI VE1 2-5

Na de zeer teleurstellende wedstrijd van vorige week tegen de Wilhelmina Boys konden we vandaag proberen om dit slechte gevoel weer om te draaien. Op deze zonovergoten dag stond de voorlaatste wedstrijd van dit seizoen al weer voor de boeg. Vandaag moesten we” helemaal” uit naar Geldrop om daar tegen Braakhuizen A aan te treden. Dat Braakhuizen een fijne tegenstander is bleek ook al uit de heenwedstrijd die we me 4-1 gewonnen hadden. Vandaag geen Stef (PSV perikelen?), Marc (darttoernooi) en Ronnie (??) Thuur(muziek) en Perry (PSV perikelen?). Frank vd V. deed slechts een helft mee om zich na rust te spoeden naar PSV?? De wedstrijd begon geheel tegen alle verwachtingen van ons op tijd, eerste keer daar??” Vandaag konden weer een nieuwe aanwinst begroeten, te weten Roberto. De wedstrijd begon en vanaf het begin was duidelijk wie de betere ploeg was vandaag. Het duurde dan ook maar 5 minuten of onze nieuwe aanwinst maakte direct zijn eerste Goal in Tivoli dienst middels een zeer mooie stift over de uitkomende keeper, 0-1. Daarna bleven we de bovenliggende partij al werd dit nog niet direct in doelpunten uitgedrukt. Her duurde tot de 18e minuut alvorens het 0-2 werd, dit maal haalde Fahrid de trekker over. En weer 10 minuten later haalde Frans V uit met een vrije trap die door de muur van richting werd veranderd en daarvoor onbereikbaar werd voor de keeper, 0-3. Met deze stand werd ook de rust bereikt en konden onze mannen verdiend aan de thee. Na rust werd het echter toch nog 1-3 uit een corner die wel of niet over de achterlijn was geweest maar toch een Braakhuizen speler bereikte die ongehinderd in kon koppen van dichtbij. Ongeveer 15 minuten na rust herstelde Frans de marge weer door met een bekeken, geplaatst schot de bal onder in de hoek te deponeren, 1-4. Het volgende wapenfeit van ons was een vrije trap in de 58e minuut die door Frans V precies op het hoofd van Ferry werd gelegd die voor de keeper de bal in het doel kon koppen. Goede vrije trap, goede kopbal, prima goal, hier zie je toch dat al die trainingsuren ook zijn vruchten afwerpt !! Het laatste noemenswaardige feit van deze wedstrijd kwam op naam van Braakhuizen. Op ongeveer 5 minuten van het eindsignaal ging een Braakhuizenspeler op links door en had een vrije doorgang richting ons doel, echter hier dacht Ferry anders over, Na een geweldige sprint van zeker 70 m achterhaalde Ferry de tegenstander om deze vervolgens vrij onhandig onderuit te schoppen, gevolg penalty. Deze werd rustig in de hoek geschoven en Bert was kansloos, eindstand 2-5. Daarmee eindigde deze wedstrijd met een meer dan verdiende overwinning van onze kant en kunnen we ons weer gaan richten op de allerlaatste van dit seizoen, thuis tegen Brabantia waar we gezien de uitwedstrijd nog wel wat goed te maken hebben. De gast webryder.
2014-15